D.U.K

FOXBOX terminale vartotojas pasirenka norimą apmokėti paslaugą, suveda reikiamus duomenis (pvz. telefono, kurį reikia papildyti, numerį, paypal piniginės el. paštą, banko sąskaitą ir pan.) ir įneša pinigus. FOXBOX terminalas šifruotu ryšiu susisiekia su paslaugos tiekėjo (mobiliojo ryšio, elektroninės piniginės ar kitų paslaugų operatoriaus) tarnybine stotimi, perduoda įvestus duomenis ir paslaugos tiekėjas papildo vartotojo sąskaitą. Įprastai tai trunka nuo kelių sekundžių iki kelių minučių. Kai paslaugos operatoriaus tarnybinė stotis apdoroja gautus duomenis, vartotojas gali iš karto naudotis papildyta sąskaita ar perverstais pinigais. Tai paprasta, saugu ir greita!
FOXBOX terminale mokėti galima tik eurais.

Remiantis Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos įstatymu Mokėjimo įstaiga turi įsitikinti asmens tapatybe, jei asmuo vykdo transakciją ar kelias transakcijas daugiau kaip 600€ per dieną, arba transakcijomis kurių suma viršija 10000€ per mėnesį. Toks asmuo turi pateikti asmens tapatybės dokumentą ir realią savo nuotrauką el. paštu: info@foxbox.lt.

FOXBOX terminale mokėti galima tik eurais.

FOXBOX terminalas informaciją apie Jūsų įvestus duomenis ir pinigų sumas akimirksniu perduos paslaugos operatoriui. Kada Jūsų pinigai pasieks pildomą sąskaitą iš esmės priklauso nuo operatoriaus  tarnybinių stočių užimtumo. Paprastai šis procesas užtrunka apie minutę*. Jeigu įvedėte savo telefono numerį, apie sėkmingą papildymą būsite informuotas SMS žinute. Detalesnę informaciją apie paslaugos įkainius ir papildymo laiką galite rasti FOXBOX terminale pasirinkę norimą paslaugą.

Kartais Paysafecard PIN kodai įsigyti Lietuvoje nėra priimami tam tikrose elektroninėse svetainėse.
Rasti svetaines priimančias Lietuvoje įsigytus Paysafecard PIN kodus galite čia.

Pildžiau mobiliojo telefono sąskaitą, bet pinigai jos nepasiekė. Ką daryti? 

Patikrinkite gautą čekį, ar teisingai įvedėte visus duomenis. Jei įvedėte neteisingai – susisiekite su mumis. Jei įvedėte teisingai – luktelėkite. Kartais operatorių tarnybinės stotys yra apkrautos ir papildymai pasiekia vartotojus vėliau. Jei po kelių valandų Jūsų sąskaita nepasipildė – susisiekite su mumis ir mes išspręsime problemą.

Pildžiau mobiliojo telefono sąskaitą ir įvedžiau neteisingą telefono numerį. Ką daryti?

Jei įvedėte klaidingą telefono numerį pildydami sąskaitą, paskambinkite mums pagalbos telefonu, nurodytu ant čekio, arba parašykite elektroninį laišką adresu info@foxbox.lt. Jei telefono numeris, kurį įvedėte nėra aktyvus, tuomet mes pataisysime mokėjimą ir Jūsų sąskaita pasipildys.

Pildžiau PayPal sąskaitą, tačiau pinigai nepasiekė mano sąskaitos. Ką daryti?

Patikrinkite ar tikrai įvedėte teisingą elektroninio pašto adresą. Jei adresas teisingas, patikrinkite savo elektroninio pašto dėžutę ar gavote laišką iš PayPal. Jei pildote sąskaitą pirmą kartą mokėjimą turite priimti, tai padaryti galite savo PayPal paskyroje, skiltyje History. Jei elektroninio pašto adresą įvedėte teisingai, informacijos apie papildymą savo paskyroje nematote, o pinigai 24 val. bėgyje nepasiekė Jūsų sąskaitos, skambinkite mums pagalbos telefonu arba parašykite elektroninį laišką. Padėsime išspręsti problemą.

Papildžiau PayPal sąskaitą, tačiau negaliu atsiskaityti pirkdamas prekę. Ką daryti?

Yra elektroninių parduotuvių naudojančių PayPal mokėjimo būdą kredito kortelėms. Tokiu atveju atsiskaityti galima tik iš kredito ar debeto kortelės sąskaitos. Paprašykite pardavėjo, kad nurodytų Jums parduotuvės PayPal sąskaitos adresą ir padarykite paprastą pinigų pervedimą.

Papildžiau WebMoney sąskaitą, tačiau gavau žinutę, kad mokėjimas nesėkmingas. Ką daryti?

Jei gavote trumpąją žinutę, kad Jūsų mokėjimas nepavyko, greičiausiai įnešėte didesnę, nei leidžia Jūsų WebMoney piniginė, papildymo sumą. Maksimalią papildymo sumą, kiekvieną kart pildant sąskaitą patikriname ir parodome Jums terminalo ekrane. Neviršykite šios sumos. Jei visgi įnešėte didesnę sumą, susisiekite su mumis pagalbos telefonu ar elektroniniu paštu, padėsime išspręsti kilusią problemą.

Papildžiau banko sąskaitą, tačiau pinigai nepasiekė gavėjo. Ką daryti?

Patikrinkite mokėjimo kvitą, įsitikinkite ar visus reikiamus duomenis įvedėte teisingai? Svarbu, kad teisingai būtų įvestas lėšų gavėjo banko sąskaitos numeris, vardas bei pavardė. Taip pat įvestas tikras lėšų siuntėjo vardas bei pavardė ir kontaktinis telefono numeris. Lėšų siuntėjo informacijos laukelyje negalima vesti slapyvardžių, inicialų ar kitų duomenų. Neteisingai nurodžius duomenis pavedimas nepasieks gavėjo.
Jei suklydote ar neteisingai nurodėte duomenis susisiekite su mumis elektroniniu paštu ar pagalbos telefonu, kuris nurodytas mokėjimo kvite.

PayPal mokėjimo grąžinimas.

Jei norite atsiimti pinigus už atliktą PayPal mokėjimą, kuris nepasiekė Jūsų ar kito asmens egzistuojančios sąskaitos, susisiekite su mumis telefonu, elektroniniu paštu ar užpildykite pinigų gražinimo prašymą internetu.
Jei pageidaujate susigražinti pinigus už PayPal mokėjimą, kuris pasiekė Jūsų sąskaitą, prisijunkite prie savo sąskaitos ir atlikite pinigų gražinimo operaciją (Refund). Po pinigų gražinimo užpildykite pinigų grąžinimo prašymą internetu arba atvykite į mūsų biurą.

Svarbu! Pinigai grąžinami atskaičius PayPal papildymo komisinį mokestį.

Dalis paslaugų FOXBOX terminaluose vartotojams nieko nekainuoja. Jei paslaugai yra taikomas komisinis mokestis, detalų kainos aprašymą galite matyti pasirinkę konkrečią paslaugą: http://www.foxbox.lt/index.php/paslaugos/foxbox/foxbox/paslaugos/

Bankai įskaito pavedimus skirtingu laiku, todėl viskas priklauso nuo to, kada atlikote pavedimą. Savaitgaliais ir švenčių dienomis pinigai nėra įskaitomi į gavėjo sąskaitą.

Atliktas pavedimas                                Apytiksliai įskaityti pinigai

 

23:00–9:30                                            11:15

9:30–12:00                                            13:45

12:00–14:30                                          16:15

14:30–16:00                                          17:45

16:00–23:00                                          9:00

 

Mokėjimai tarp SEPA-MMS sistemos dalyvių vykdomi realiu laiku, o į kitas įstaigas – 9:30, 12:00, 14:30 ir 16:30.

 

SEPA-MMS įstaigų sąrašą galite rasti čia:

https://www.lb.lt/lt/oficialus-sistemu-ir-ju-dalyviu-sarasas